Nah. Qualified bimbo result. I did say first 13 hor. Although after that there are many many more good bimbotic comments, but too bad too late. ๐Ÿ™

These are the bimbos who won themselves two tickets to watch House Bunny!

1. Frances
2. MonkeyPiggie (yours is not bimbotic la wtf. But i give you la. Treat your gf so good. ๐Ÿ™‚ )
3. vvens
4. pei jiun
5. carlame (you not in Aus meh! Can attend ah?)
6. Steph (haha you bimbo!)
7. Will
8. Nicole
9. Pinkygirl
10. Yenwei
11. May Wong
12. Pink.Charm

I can only choose 12 of you, since it’s only fair i give a pair of tickets to the best bimbo as well.

13. Eileen (I think you are natural. lol) come get your bunny T!

Congrats to all! Pleasecheeseme@gmail.com to confirm attendance before Wednesday! If not i’ll give those tickets to some other bimbos who commented late!

Laterz!

 

 


adidas Yoga event!

null
So healthy -_-

null
So damn healthy. -_-|||

Of course got other food also. But just look at the queue right after Buka Puasa.

null

Met a lot of people there! But i didn’t take a lot of pictures.

I looked sick because i was. Even with my super thick sweater i was still feeling cold. ๐Ÿ™

null
Ninie striking a yoga pose. Jien at the back mocking her.

null
Dinah was there to perform.

null
So star-studded!

Didn’t join the yoga session also. I scared i twist myself into a pretzel with my sick, fragile bones.

null
Cynthia.

null
Sazzy with her new bob. She looks more like a doll now. So cute.

null
Janet.


Amber.

I swear to myself i was forced to stand on the left side again. lol.

Amber and her forever posing on the right side.

You read THIS ENTRY first. Then i have a supporting video to proof.

Ky helped me take the picture and “accidentally” switched it in the wrong video mode.

Only 4 sec but that should suffice to show how she “forced” me to the left side.

I also looked better on right side lo. ๐Ÿ™

Join the Japan Cult!

Receive exclusive members-only updates from me!

Share: