Holiyear continues

August 19, 2009 in Indonesia

August is my break from a Holiyear.

Next month it is going to resume! And also i went on a crazy air ticket shopping spree and bought 4 international flights next year for less than RM1k in total. Super awesome.

Some pix from May. With Keju, Cin, Ching and Jac. One of the best holidays! We decided to make Bali trip a yearly thing. And it’s already happening!! :D

I know you all very sien with Bali pictures already cuz the whole world has just been to Bali recently. But if i don’t blog it now i prolly won’t blog it forever one. So.

bali1 by you.

#1 Hotel in Kuta.

Top: MNG
Skirt: Body & Soul Bali (RM14)
Luggae: Yellow Nike Monika and (fake) LeSportSac luggage case.

Damn colorful right! Happy mood!

#2

Cindy playing with her new boobs.

bali11 by you.

#3

Cab to town!

bali3 by you.

#4

:D :D :D

bali13 by you.

#5

Keju and Ching going for surfing apparently they didn’t know this thing called “motorbike” can move one.

bali14 by you.

#6

The girly girls go shopping instead.

bali12 by you.

#7

Under hot sun but happy.

bali15 by you.

#8

bali8 by you.

#9

We spotted a beauuuuutiful baby husky and he smelled fantastic also!

bali16 by you.

#10

bali17 by you.

#11

bali18 by you.

#12

Sorry overdid the lashes a bit.

bali19 by you.

#13

Ching is reading the Bali Bible she printed out.

bali20 by you.

#14

bali21 by you.

#15

Making fun of Keju’s ahem.

bali4 by you.

#16

ChinChing and i at shroom shop.

bali5 by you.

#17

Haha every shroom shop has got damn crazy florescent paintings one.

bali9 by you.

#18

Seafood dinner at Jimbaran. Honestly next year i dowan to go back liao. Cuz damn expensive and then a bit sien liao.

bali23 by you.

#19

I think we paid like RM100+ for this crap that’s not even enough for one person. Damn tulan. Cheat one.

bali22 by you.

#20

But oooooooomg the jagung is like the best thing in Bali (after shroom, of course). Ok maybe i wanna go back to Jimbaran after all.

The BBQ jagung  hor i dunno what they put on it it tasted abit like maggi seasoning and then slightly caramalized and crunchy daaaaaamn good!!!

bali10 by you.

#21

^^

I actually have a lot more on Bali but maybe i will skip it if you guys get bored already. Every year i’m just blogging about the same thing.

Stored in Indonesia | 26 Cheesed

26 people cheesed “Holiyear continues”

  1. Rin,

    So many great photos in this post!

    12 is just so RIN, you have wonderfully expressive eyes!

    15 looks fun with the babes putting on a little goofiness.

    You get a month off . . . during a holiyear? ? ?

    Drat, I must be living wrong, only 30 days off for the entire year.

    Then again we do live well here . . . .so I should not complain.

    David

      • Rin,

        Don’t tell anyone, I am in fact at work this very moment.

        I work 40-46 hours each week.

        I do travel, for business two or three weeks each year.

        My wife and I took a little trip out of town this past weekend.

        The United States Labor Day weekend is in early September and we will be spending the weekend here; http://www.thestatestreetinn.com/, located in Harbor Beach, a waterfront town on Lake Huron. Very pretty, laid back and just a nice place to relax and have some fun.

        David

  2. nope not bored of it!!more bali pics pls ^^ im prolly goin nx year too…. :grin: :grin: :grin:

    love the skirt!!!!!

  3. Bloody hell we look alike.

    I like the #12 picture. Very well done!!!!! I feel like using as my Facebook profile picture OMG I’ll see if anyone can tell the difference OMG OMG OMG OMG OMG YES THAT’S WHAT I SHOULD TOTALLY DO I SHOULD TAKE A PHOTO OF YOURS AND USE AS MY FACEBOOK PICTURE AND SEE IF ANYONE NOTICES.

  4. hehehe cindy’s new boobs. :idea:

  5. what do you do for living? and you havent answer my questions on the japanese lessons :oops:

  6. nemai bali pix..more uk pix!! rawr!!

  7. Shrooms is the best thing since sliced bread!

    Oh wait, I think shrooms came first.

  8. so many booooobieeesssssss!!!

  9. bali!!! da pic 12th :twisted:

  10. Loving the skirt. :)

  11. onefourever says:

    I love to read ur travelling adventures

  12. i want to see more pics.. love to see your holiday pics.. I went there last May.. I almost buy the #2, but too late for airport dy.. it cost around RM 100 right?

  13. nice nice :twisted: :twisted: …..not bored at all… more more …^^

  14. SO SO FUN!! ENVYNYAAAAA~

  15. :shock: LOL…kenny can play the role as pigsy ZhuBaJie… :razz:

  16. This entry is so colourful :)

  17. Hi…Where are the places you booked below RM1k??? Mind share???

Leave me a cheese

Hi, I'm and my email is . Please link my name back to my .