Last 70 pix of Aussie

May 18, 2010 in Australia

This is the final batch of photos.

Henry Jones Art Hotel

#1

Super love their bathroom mirror.

#2

I mean, i’m sure other people stress on other more important things like, comfy bed and, i dunno, Bailey’s in mini bar. But i have never found a hotel with better lighting for camwhoring.

#3

No more Liz Lisa spring. This is like, the EGG look. Whatever.

#4

ZOMG BEST EGGS BENEDICT IN MY ENTIRE LIFE WTF.

#5

Eggs Florentine.

Srsly. I will fly to Hobart just for Henry Jone’s Eggs Benedict.

Tasman Island Cruise

#6

Erm, i dunno why people who have been to Tasmania say it is boring. Go see wallabies! See mushroom! Feed the devils! Climb the trees! Eat salmon!

#7

Get kissed by a seal!

#8

Hug a wombat!

#9

Layan a possum!

#10

^^

#11

Go on a cruise.

#12

This Eco-cruise is super impressive. It operates 364 days a year (except Xmas day), and they feed you Arnott’s at the end of the trip lol.

#13

Sunny max but cold max.

#14

Lone bird.

#15

We cruised around and saw sea cliffs that is incredible. I thought they only exist in final Fantasy or something. Look at the color!!!

#16

#17

And there was a seal island!!!

#18

After a freezing cruise, nothing beats hot choc at Eucalypt Coffee Art Food (just opposite the office of Tasman Island Cruises).

#19

I forgot what soup it was. I don’t care. Anything warm was good at that point.

#20

Onion Quiche.

Port Arthur Historic Site

#21

HA so this is where all the bad people go to.

#22

Visited all the prison cells and everything.

#23

Miniature Port Arthur

#24

Convict food. Not bad lo. I won’t mind living there if i had killed someone, i guess. Got salt pork summore wtf. Will bring the whole #Porkgang with me wtf.

#25

Didn’t have time to go for their ghost tour :(

Huon River Jet Boats

#26

#27

It was so bright our guide couldn’t look at the camera LCD properly hence this picture. Our jet driver looks like someone from The Village.

#28

Huon River is sooooooo beautiful!

#29

#30

#31

The The Village Guy.

Tahune Forest

#32

Shroom hunt again in the forest.

#33

Some big

#34

Some small

#35

Some furry wtf.

#36

The variety also very different from those we spotted in Cradle Mountain.

#37

Some transparent wtf!!!!!!

I wanna bring back and make yummy white fungus ginko soup.

#38

Some like Koyuki cuz…err… got sharp teeth.

#39

Some like carpet wtf.

#40

Some is heart shape <3

#41

#42

#43

Some got pimples wtf.

#45

#46

#47

Some just… make me wanna put photo frames and vases on them -______-

#48

CAN YOU SPOT SOMETHING????? :D

#49

The flying dog from Never Ending Story wtf.

#50

#51

#52

Spot the Cheesie.

Hartley Historic Site

Ok end of Tasmania. The rest of the pictures are from NSW.

#53

So this is how people in the old days lived.

#54

They erm. Ate and drank from tree barks. FTL.

#55

Why didn’t i think of using B&W mode for historic sites???? Effect so ohsem!

#56

#57

#58

HAHAHAH LOOK AT MY SHADOW.

IT LOOKS LIKE A PREGNANT SCARECROW FML.

Jenolan Caves

Ok this cave reminds me of Xiaxue. I know she would totally disapprove of stones and rocks and boring crap like that.

BUT.

#59

The stones. are. glittering. like. her. blog.

This picture totally doesn’t do justice to how shimmery it is. It was incredible.

#60

It’s an entirely different world inside the cave.

#61

They call this the Bacon Chamber. HAHAHAHHAHAH #Porkgang will love this AHAHAHHA

*noms* oooh crispy!!!!!!!

#62

But my favorite place in Jenolan Cave is the blue lake.

#63

It is really blue fml. Like swimming pool.

#64

#65

#66

Our guide Marina.

#67

#68

Supposed to spot some platypus here, but dunch haves. T_____T

#69

#70

OK END.

Bye Oz and i will miss you T_________T.

This wonderful trip was made possible by Tourism Australia. Please bring me back nao. Like nao. Like, NAO. T___T

Stored in Australia | 49 Cheesed

49 people cheesed “Last 70 pix of Aussie”

  1. so in love with the blue lake,nice shots~

  2. the transparent shroom is BEST like glass wtf! :twisted:

  3. #57 cantik max! The blue lake pictures look so animated…like fairytale punya :shock:

  4. :twisted: :twisted: :twisted: ;-) awesome trip..

  5. Wow~ The blue lake is soooo pretty and mystical! :shock:

    What a lovely trip! :)

  6. U make me wana fly to Hobart like NAOOO!!! I won’t say Tassie is boring anymore! It’s now back on my TO-GO-LIST!

  7. :twisted: :twisted: the lake and all damn awesome giler babi loh!!! HAHAHA i like the pregnant scarecrow photo!!! weh you seriously adopted Donut Cam ady? i thought it’s for review nie? Creamcake cam no more? wuwuwu :razz:

  8. The place is just simply amazing. So beautiful and breath taking pictures. ;-)

  9. Wow. The blue lake is AMAZING! It’s like discovering treasure after entering the cave.

  10. pic 65 looks reli magazine-like :lol:

  11. wow your pics are awesome. The lake and sky is so blue! Which camera did u use? No photoshop?

  12. LOL for #58!!! the blue lake is soooo nice.. can swim over there?? :razz:

  13. wombat!!!!!! <3<3

  14. Shroom heaven, yums! Love shrooms.. And that blue lake at Jenolan Cave, can build a cottage beside it and live there forever wth.

    I die die MUST go there if I go Oz. :cry:

  15. now my bandwidth habis liao gahh

  16. :shock: the blue lake = lord of the rings??? :lol:

  17. you look super duper gorgeous!!!!!
    love the bow bow ribbon!!!!
    and your captions all super funnyyyyyyy!!!!
    pimple mushroomssssssss!!!!
    i love the lake inside the cave!!!!
    soooooooo very fairytale!!!!!!!

  18. the adventure is out there!!
    haha the blue lake remind me of FFX! Tidus & Yuna kisssed~~

    ahh i miss OZ fooood!

  19. Magnolia says:

    Thanks Cheesie for the wonderful travelogs on Tasmania. Your pictures made me so gian to visit that beautiful place. I dont like shopping so this very scenic place is definitely one of the place I wanna visit in the near future. I so love the lakes, skies, big space, little cottages etc. Your pictures certainly speaks more than a BILLIONS words.

    Will be glued closely to all your travelogs :twisted: ;-)

  20. the meadow remind me of “the time traveller’s wife”

  21. Why Australia got so many soft toys one!!!
    :P

    I almost died when I saw those two kangaroos -_-

  22. Hey , do you do any makeup tutorial ? I just start reading your blog yesterday. You look very pretty [:

  23. Woooow… I donno wat I have to say more.. just wooow… makes me want to go there… how u go there cheese?? With tour?? Pls tell me the contact person of the tour/ guide or u can email me how can be like u, traveling the oz especially Tasmania.. pleaseeeee.. I beg u ^^

    Oh btw I will go to Malaysia this September, can u give me what places I have to go in there?? The shopping center, restaurant, another places that can make me missing Malaysia…

    Thx btw ^^

  24. ur blog is awesome..got surprised when i first drop by
    i like it very muchie ;-)
    good job cheesie <3 :twisted: :twisted: :twisted:
    can i ask in ur #3 the hairband on ur right hand (blue n pink dot that one)
    where did u get it :razz:

  25. Wow awesome pics, and beautiful lake! It’s gonna be winter soon :( I shud hv went thr when its still warm. Maybe next year.

  26. Thanks Cheesie for the wonderful travelogs on Tasmania. Your pictures made me so gian to visit that beautiful place. I dont like shopping so this very scenic place is definitely one of the place I wanna visit in the near future. I so love the lakes, skies, big space, little cottages etc. Your pictures certainly speaks more than a BILLIONS words.

    Will be glued closely to all your travelogs :twisted: ;-)

    • @ Bruce -you copied my comments and put them as yours…word for word. This is plagiarism and this is just not right !!

      Pls have some originality!!

  27. Love all the photos of Tassie! Where did you get your black jacket from? It looks so snug and warm! :)

  28. Wah Kenny’s face look bloody smooth. Must ask him intro facial product to me.

  29. tomatosheryl says:

    the blue lake is fantastic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!i surely go for it!!!!!!!!!!!!!!

  30. :twisted: I love the photos ! Especially the mushrooms, so delicate and intricate. Are they poisonous? Anyway, love this blog!

  31. wow..makes me feel like going for a trip!

Leave me a cheese

Hi, I'm and my email is . Please link my name back to my .