The (Malaysian) Tourist

January 21, 2011 in Italy

#1

Ciao Venezia!

#2

Right in front of San Marco square. Our hotel is just right here, Hotel Danieli, which is the one Angelina Jolie and Depp Depp stayed in The Tourist (!!!). I think!

Been walking two days two nights in cold. Because there’s no such thing as cars in Venice. You either walk or take the bus. Which is a boat. Or the taxi. Which is a boat. Or the train. Which is also a boat wtf.

But seriously walking in cold is so much better than walking under hot sun.I can walk and walk forever.

Ok pix time!

#3

#4

This is Burano (another small island in Venice). Super colorful!

#5

#6

#7

Gondola!

#8

Just had my first gelato (Hazelnut flavor)!!!
:D

Stored in Italy | 52 Cheesed

52 people cheesed “The (Malaysian) Tourist”

  1. First!!!I love Venice! :D
    Nice pics.

  2. ARGHH I ENVY YOU SO MUCH!

  3. wah! i love your red red jacket / coat !! :D

    Italy looks so romantic!! LOL

    OH BTW, Cheesie!!! Im goin to Jap on Feb!!! Duffy only available at DisneySea ke ?
    Can I buy ticket to Disneyland but also go to DisneySea? :x ?

  4. OMGGG venice is so colourful and pretty *__* I hope it won’t sink when I go there like 203239012391 years later

    Pic 2 is like epic (Y) me gusta

    Nvm I go for cheap venice, go macau go venetian also got gondola one ahhaha

  5. SHOW MY FLAG™ AGAIN!!!!!!!!!

  6. Lovely pics!
    We went to Burano too but it was raining so hard we only stayed there for half an hour T_T. stupid rain!

  7. Try to visit Verona if you can….alot more shopping there. Better prices and more street fashion.

  8. Green white red…. wtf

  9. I am so jealous!!!!! Italy is so damn pretty!

  10. Wooohoooooooo!!!
    Truly the most hardworking blogger!!!!
    Happy happy happyyyyyyyyy!!!!!!
    Love love love ur outfit!!!!!
    Looking super super super prettyyyyyy!!!!!
    So its really either u boat or walk!
    I tot the movie juz wanna be dramatic everything also boat! Hehe

  11. pic #2 can see the Bahagia-ness written all over your face :lol:

  12. Mariaonfire says:

    Dude your so lucky.Who sponsers your trips.Your so lucky.

  13. omg Hotel Danieli! :twisted: :twisted:

  14. Like ur blog x

    Just a question though. Where do you edit your photos and how to you get the frames to look like that?

  15. it seems empty tho. not many crowds i see… but still.. so envy!! :roll: :twisted:

  16. aww..i hope that i can tour europe someday…><

  17. cold weather’s best for ice cream! :D

  18. Queen, get me an italia keychain or t shirt I promise I’ll go and collect from you.

  19. looking forward for stories !!! errrr think have to wait till u come back home :grin:

  20. I jelluz. You so rich wan. Yep, Angelina Jolie & Depp Depp stayed there :D

  21. :twisted: :twisted:

    loving ur pics! WOW! they r sooo pretty!

  22. Wow the gondola looks cute ^_^ I hope you had a photo with it…i think it’ll match well with your boater’s hat…

  23. Italian’s gelato is the best! Was there during summer way back during Uni days….would love to have to stay there again.

  24. That place is damn nice!

  25. Hotel Danieli that is!

  26. Yikes!! I wanna stay in the hotel where depp depp stayed too!!
    Btw, do you think that the Japanese will still wear a maxi dress during April to July? I mean during spring and summer

  27. Nice pics! I like #4 & 7.

  28. I like your #2 and #8 pic! cute!

  29. Ringo,

    Venice is more beautiful with your presence.

    You are right about walking when it is cold.
    Outside my window is -11C and I am going for my lunchtime 3km walk.

    More photos please!

    David

  30. Cold weather and ice cream?! weird but i hope to experience that soon^^ gelato is healthier and rmbr eat all you can there!

  31. haha cute face on photo#2~! :cheh:

  32. so colorfull! reminds me of brighton :)

  33. Hi Cheesie! I recently came across your blog and I am addicted..hehe
    I like eating ice-cream during winter too :razz:

  34. *was there, too* Europa-Trip? Will u come to germany too? :3

  35. i wanna go too.envy u… ;-) have fun!

  36. I am glad you had fun ^___^ i wanna go back in Venice some day too,although with car hehe :) How come you didn’t visit Murano island?It’s where they create famous crystallic & glass objects.

  37. i love italie <3 I go there one day
    you so very pretty

  38. Hi….Ringo. Where did you stay when you traveled in Italy?n

Leave me a cheese

Hi, I'm and my email is . Please link my name back to my .