Convince me i don’t need a new Wardrobe.

February 24, 2010 in Useless fashion

.

“Baju Mountain Baju Sea”.

And this is not all.

.

.

.

By the way, i stole a new pet back home.

It’s a pandamonium in my house.

129 responses to “Convince me i don’t need a new Wardrobe.”

  1. B says:

    LOL WOW!

    That guys expression is so hilarious…

  2. KY says:

    pandamonium is my friend! 😀

  3. Joann says:

    HAHA!! ky looks funny. and koyu-da looks adorable. <3

  4. WOAH! tons of clothes you have! Can open a boutique! hahahaha 😛
    BY the way the picture behind you is so funny : a friend of yours bitting his mobile cover. 😀

    is that your bf of a just a friend? he looks familiar.haha lols

  5. Yumimi says:

    I wish I have a clothes’ collection like yours T_T And yes you need a new wardrobe XD
    Koyuki looks so much better! =D

  6. yumii says:

    omg clothes galore!!! ahh what is that panda??? is dat a hat? 😆 old wardrobe letak mana? 😉

  7. isabellmiao says:

    you’ll need a new vet instead.
    i think your current vet won’t know how to deal with your “new” koyuki.

  8. rumtum says:

    😯 where’s koyuki?! haha 😆

    looking at the amount of clothes on the sofa, KY could hv buried you underneath and we wont be able to see u at all.. haha

  9. melody says:

    What’s a pandamonium? Hehe

    Haha koyuki no place to accidentally jump on!!!

  10. Fiona says:

    aww, that panda-like pet is soooooooooooo omg cute!!!!!!!! 😈 😈 hmm, pandamonium? 💡 💡

  11. Kraeha says:

    Oh nice. Maybe you can give me all of those clothes in the first picture and THEN you’ll need new sets of clothes 😀 Ohai Cheesie!

  12. YJ says:

    Ahhh! That’s a LOT of clothes! Heehee, and I like your new panda pet!

  13. tzia says:

    even your short post is very interesting. me likey! 😈

  14. kiwi says:

    OHAI too~ Haha. Koyuki very cuteeeeeeee, or rather, the pandamonium v cuteeeeeee. XD

  15. Maguro says:

    nv ren de yi chu yong yuan dou shao yi jian yi fu~~donate some for me lar,i wan Liz Lisa one lol >.<
    oh ya btw u wana sell your red bootie? o.O"

  16. smeech says:

    Koyuki so big ger oredi! 😀

  17. Mishellow says:

    You need a a second and third wardrobe ^o^

  18. bubbletea says:

    wahhh can open bundle shop ady! xD

  19. rara says:

    OMG! i was cheated!!
    no wonder i thought why this animal look so weird lol

  20. raiz says:

    Cheat One™ ….

    Pandamonium? not pandayuki meh?
    Go gain some weight…if not one day pandayuki aka pandamonium aka koyuki sure heavier than u… :dunno:

  21. Gin says:

    wtf @_@ i thought i was bad. lol. need to show my bf adi. he has this theory that girls are damn damn neat and something is wrong with me. wtf

  22. Xiaopei says:

    Why KY biting the …. err… phone? lol

  23. Ashley says:

    😈 i dont think you need a new closet it’s big enough 😆 haha pandamonium is so adorable.

  24. PinkishLove says:

    You 39kg ar? 😳
    So thinnnnn. Eat more lah.
    The heaps of clothes will be lessen when you mix & match. So it’s not really a lot 😈

  25. The pandamonium is cute in a very weird way. But cute leh!! And first thing I notice from the pic was KY’s expression.

  26. szeee says:

    HAHAHAAAA 😈
    btw, the sight of the clothes your couch is horrifying.

    give me some! then no longer is it horrifying. 😆

  27. Tamstar says:

    koyuki is growing SO fast!! omg!! i love it.

  28. Annie says:

    aww I love your sense of fashion!
    wish my wardrobe was as filled as yours ♥

  29. Glo-w says:

    lols…for a moment there I thought your new pet was KY ^^ lols..wonder how that would end up >_<"

  30. stella says:

    i saw those clothes on the sofa and i nearly dropped off ma chair!
    u need a bazaar instead of a wardrobe! :p

  31. Reiko says:

    ahahahahahahahahaha~ You got Panda Koyuki!!!
    Really cheers me up when I saw you ‘lap’ the panda head on Koyuki. LOL! Super hilarious!!! XD 😆

  32. Caryn says:

    sell sell sell muahahahhaa 😆

  33. David says:

    Ringo,

    I dunno whether anyone should convince you that you do not need a new wardrobe.

    Then again, how often do you wear anything more than once or twice?

    I cannot remeber seeing you in the same outfit at this blog.

    BTW we sort of depend your world having at least a little pandamonium in your life!
    Cute on at that.

    David

  34. WP says:

    I LOOOVE that panda head, it’s so cute!!! I want one too!!

  35. pinky says:

    hahahha why ky so funny looking at the back one?

  36. Xin says:

    o..koyuki become panda..so cute.. 😆

  37. Porkie says:

    Panda haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!! I wan!! give give give!!! pay you!! 😀

  38. ichig0 says:

    haha panda hat on koyuki cute!!! 😆 good one! if u put it on cheesie, i think cannot see her d..

  39. Tian Chad says:

    Maybe do some charity selling off your clothes~?

  40. me says:

    Cheddie would never let you put that thing on her, hahaha Koyuki a bit dumb hahahaha 😆

  41. missDONUT says:

    I thought it was a totally new pet… 🙁

    And then i realised it was koyuki!
    she’s grown bigger now!!

  42. ckl says:

    I usually use firefox and can only see the first picture so didn’t have a clue what all the comments were about. So I went to IE then I realise there are other pictures…

  43. Ping says:

    thought KY is your new pet 😛

    the mountain sea of clothes….. is all your clothes or what?!?!?!

  44. sasa says:

    lololol, u deserve a huge huge wardrobe my dear, so tat all clothes can fit and Koyuki and jump on the sofa again ;p

  45. choonhong says:

    I think you need a store room more than a wardrobe (rofl)

  46. lilbunny says:

    hahaha -> no place accidently jump on!

  47. Jan says:

    sorry if i sounded rude..bt whn i read a pet at home,i thot it was the guy at the background..

  48. Pinkyyy says:

    Btw, where did you learn your Japanese? I’ve always wanted to learn but don’t know where! 💡

  49. aleanor says:

    Kesian koyuki!!

  50. takeshi says:

    ONE HUNDRED & FOUR people commented on a couple of pics of a dog wearing a panda mask?!?!?? You’re joking, right? It’s actually just one guy making 104 comments, right?!?!? RIGHT?

    And… isn’t that bloke in the 2nd picture the one that goes all over the place looking for good food and blogs about it?

  51. ahlost says:

    No wonder you need to get a new wardrobe 😀

  52. Myhorng says:

    y nobody mention about the photographer took the pandamonium with baju mountain baju sea 1?

    but really hillarioius looking at those pic. LOL

  53. JoanneTPH says:

    OMG ! Your clothes !!! Arrrrrggggggggggggghhhhhhhhh 😈

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *