Kuma Koara wtf

May 27, 2011 in Australia

This is for Aud  who asked me what i want when she went to Australia and i told her what i wanted but she didn’t get me the actual thing because she said couldn’t find but she got me a postcard of said item instead which until nao she hasn’t given it to me wtf. #endoffriendship

What i wanted was this.

You can pet a Koala at Currumbin Wildlife Sanctuary.

KEEP YOUR PASTCARD LA I CAN HAZ MY OWN!!!!!!!! #lansi

Anyway NSW has been great! Australia never ceases to amaze me with their friendly people and amazing food and beautiful nature. Every time i come here i just wish that one day i’d live in a place like this.

More update soon cuz waking up tomorrow 6:30AM for biking :X

Stored in Australia | 35 Cheesed

35 people cheesed “Kuma Koara wtf”

  1. Koala! I want to pet one too! *jealous*

  2. i once went to gold coast but had no chance no see koala T__T

  3. Aww. I’m glad that you’re liking Australia!

    Cute photo!

  4. omg… so cute
    Koala look so happy with cheesie ;-)

  5. Won’t it be cold in NSW ? Perth is quite chill already , 5 degree in the morning :)

  6. LOLOL, like mother and child! love the way you hold the koala ..did they told you to hold it in such a way?

  7. i want one too!! i want baby one.. small fluffy koala ^^

  8. Wa~ Futari kawaii sugii!

  9. helloaussie says:

    Summer is the best time to be around! Rumours are fake… Best time to be at Byron is during summer! <3 the beach!

  10. OMG IZ SO FUFFY IMMA GONNA DIE!~ got toy version with warmer inside?

  11. Hahha I really wanted to hold one when I went to the Wildlife Park in Sydney, but I think they were too busy snoozing to care about me. And I couldn’t bear to wake them up! They looked so comfy. Btw, Fun Fact: Did you know Koalas had 2 thumbs so they could support themselves better on trees? Haha. I’m sure you already know that since you held it! ;)

  12. OMG IT IS SOOO CUTE! I wanna hold one tooo *must visit australia*
    or I’ll just get a large plushie – that works too.

  13. Ahhhhh best picture ever!! How did you manage to hold him!? When I was in Perth I went to visit the koalas but they only let me pet them. :@ so lucky !

  14. OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG.

    THIS IS, CHEESER-MELT-CUTE!!!!!!!! <33333

  15. P.S Ringo I need your advice. I’m off to Venice real soon, any tips on your fav places? XOXOXOXOOXOXOXOXOX

  16. I live right near Byron Bay! That’s so cool you’re right where I live :grin:

  17. I love koalas! :D
    But the eyes get creepy when you look into them for too long.

  18. looks like photoshop!!!!! #denial

  19. awwwww~♥ you’re so pretty~ and the koala is so adorable ♥♥♥
    i’m glad you’re loving Australia ~ and~ you should come to Sydney~ ♥
    yehh i advise not to come in Summer, although the weather is nice and going to the beach is heaps good~ the mosquito’s are terrible D:

  20. isn’t it Currumbin Sanctuary located in Gold Coast? I am confused. :s

  21. I’m in Tokyo now and just saw u on tv program abt gyaru!! In fact I got to know about dolly wink by reading your blog quite long ago. あなたはとてもカワイイ!頑張ってね!:)

  22. awwwwwwwwwwwwwh,like mum and baby ;-)

  23. anyone that i know that went to aussie for a vacation will say, how i wish i could stay there forever… :grin:

  24. I want one too! Good idea, I’ll have to remember to ask for that when a friend goes to Australia :P

  25. OMGOSH I CANT BELIEVE YOU’RE IN AUSTRALIA!!!
    hahaha we’re now in the same country!
    hope you’re having a great time over here even if it is SUPER COLD :p
    take lots of photos!!!

Leave me a cheese

Hi, I'm and my email is . Please link my name back to my .