The Real Cheddie

June 26, 2007 in Cheddie&Pets

I was so dogillusioned at one point that i became insanely obsessed with white fluffy marshmallow-like creatures and called every cheesing canine-sque thing Cheddie.

null
The Dog Island Cheddie

 
 


The Sims 2 Pet Cheddie

 
 


The Cheddie soft toy i hug to sleep everyday.

 
 


The Maltese Chocolate. -_-

 
 

AND FINALLY!!!

 
 

Like, a choco-obsessed freak suddenly found her Willy Wonka Land.

Now…

 
 

May I have your attention please?

Will the real Slim Cheddie please stand up? Please stand up? Please stand up?
Read the rest of my lamest lyrics ever here.

 

Okay she’s not that slim. She’s fluffy! Just like my dream Maltese!

Photo soon. I promise.

14 people cheesed “The Real Cheddie”

  1. Ying Bin Sousa says:

    I can’t wait!!! :)

  2. i want the choc :P

  3. Dog is a real best fren. Glad you got one (^_^)

  4. o com’on….i was like…doggie piccccsss….scrolled then went awwwww…hurt feelings….LOL

  5. Somebody needs a cheeder break, I already know what cheddie looks like, Hes white with four legs right? haha just joking. No need to bark at me. I’m still waiting for the real slim cheedie to stand up, and beg haha.

  6. Kesian…animals also subjected to weight issues…

  7. CheesieFanBoy says:

    Sooo your Maltese will also be named Cheedie?? Oh come on I’ll rather you name your dog Mozarellie sounds better hehehehe ^^

  8. For a brief moment, i thought you got me there….your new doggy is actually a fluffy toy. Your rendition of the song is …err…..cute….

    I bet you are feeding your pup cheese? My dogs enjoy sooooooo much, licking off the residue cheese off the cheddar cheese sheets.

  9. haha i wan see cheddie!

  10. You really bought a Maltese?!!!Awwww~Show the photos asap k?cant wait! Is it going to have pink ears and paws?=D

  11. Cheesiefanboy – err..you do know the name is Cheddie and not Cheedie right ? Also nothing wrong with name Cheddie and it is what Ringo-chan has wanted to name her dog all this time should she get one.

  12. ahaha!! seems like cheddie has same “fate” as her owner, ppl keep misspelling her name.
    that reminds me of a nickname which i hardly could forget ~ “kingkongkang”. :)

  13. YAAAY!!!! ^___^ That’s so cool! ^_^ But but…PLEASE….don’t dye its fur PINK cuz I’ll die. And Cheddie will be scared cheeseless.

  14. what a tease :p

Leave me a cheese

Hi, I'm and my email is . Please link my name back to my .