American Pretty Boy Idol

February 28, 2008 in Cheesellaneous

omgbbq!!!666 Eye candies!!!

Have you seen the guys? Almost all of them are of toy boy quality! What’s happening!!! Where are the macho Bo Bice-ish male singers!!! They send all the high school boys to syrup you all over until you die of diabetes. Wtf!

 

WHO GIVES A DAMN ABOUT THE GIRLS!

 

The male contestants have got really boring names! There are two Jasons and three Davids!

 

null
I think he looks very Westlifeish! But memang tak boleh quite tahan his singing. And he’s got a fat ass.

 

null
I like this Jason. Very cheerful and handsome but last night he looked a little creepy. Did he apply lipstick?!?

 

null
Garrett, 17. Looks like he just walked out from a Japanese comic book! But got voted off d!

 

null
Danny, 18. He is effeminate but very so… so… erm… pretty? Wtf! He should go join Malaysian Dream Girl. Can win hands down man.

 

 

I think those named David are the ones who sing best!

null
David, 25. This is the only David i don’t like. I’m not quite the rocker fan. I prefer mushy mushy singer.

 

null
David too, 24. He’s one of my favorite! Okay i actually have two favorites and i’m so indecisive! I dunno who i think i’d marry! I loooooove him cuz his look kinda reminds me of an old old crush. Too cute!

 

null
David three, 17. Ooooomg he’s soooooooooooooooooooooo adorable makes you just wanna kidnap him and chuck him into your handbag and bring home . Bet all the gay guys in AI are secretly in love with him!

Watch watch watch!

41 people cheesed “American Pretty Boy Idol”

  1. haha! yaloh yaloh, i love david three!!!!!! he’s so ah-dorable! *faints*

  2. Actually I think Jason Castro looks cute!! ^__^Y, even… he should change his hairstyle, don’t like the rastas much :S anyway he is C-U-T-E… lol+

  3. wakakaka…..like ryan seacrest suggested……i feel like i wanna adopt david archuleta. he is just TOOOOOOO cute!

  4. omg yes i so agree. love david a. like crazy :D u rock cheesie!

  5. you watch american idol too? yay! anyway my favourite about the guys is michael john. his voice is amazing. he got charisma on the stage. he’s definitely my early favourite in this competition. pardon me if i sounded like simon.

    david archuleta is good too. i mean, he’s just 17 and he can sing. but to me, he’s too young for the shot. and yes, the girls would definitely think that he’s just too adorable for the competition and the next thing you know, archuleta plushies are available for sale. but i do agree that all three davids are great singers. jason castro is cool and he’s “original” as what simon would like to say.

    however as for the girls, i can’t find any favourites yet. so far, asia’h, shyesha, carly and ramiele are my early favourites but it’s still early to tell.

  6. Like George Michaels? :D

  7. ehem… David can sing? How bout David Beckham… He sings like Mickey Mouse~

  8. Danny is fucking gay!!!! he’s typically those Sei Yan Yiu!!!! everytime see him really makes me & my housemate angry only…

  9. eeeee the last david guy so kyooot.

  10. david archuleta is an angel, no words can describe his adorableness! luv him!

  11. omg i agree!! the girls’ one made me sleep but i watched the guys’ one throughout just waiting for David three to appear! -fangirl scream- hahaha (:

  12. David3 is awwwwwwwwesome! he’s gonna win!

  13. Ying Bin Sousa says:

    Not my type.Penn Badgley is my latest addiction!Dan Humphrey,he drives me crazy,wootz~ :)

  14. David Archuleta is sooo cute. And he really can sing. Too bad we’re not Americans, can’t vote for him. Sighh.. =/

  15. Ying Bin Sousa says:

    Oh ya,I prefer mushy mushy singers too,Shayne Ward,Westlife n Gareth Gates,my faves! :)

  16. david archuleta!!!!!!!!! you ain’t american idol! no no no!

    you are the whole entire world idol !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17. love him too, sorry for other contestants, all can go home liao! no more competition!

  18. oh no, my name’s classified as boring. lol.

  19. jason: nooooooooooooooooo. jason is actually one of my favorite names!!!

  20. Ermmm…. I heart on Danny N…. he was super super cute…..
    Danny N also not bad… Heart on his smile……
    Jsaon Castro really got a nice hair…. hope I can have the same type one day… yes…. one day

  21. Yah I saw it the other night, I was like WTF why do all the guys look like pretty girls?

  22. ST: don’t you think they all should join MDG? AHAHHA

  23. Lol. Seriously it’s so common that some of my friends call me Jason together with my surname! Btw, the pretty boys….a revival of the boybands era maybe. lol.

  24. OMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

    I LOVE DAVID TOOOOOOOO!!!!!!!

    I ALREADY PREPARED A HUGE LONG BLOG POST ABOUT DAVID WHICH I AM GOING TO BLOG ABOUT TOMORROW BUT YOU BEAT ME TO IT!!!!!! Stupid sis.

    I didn’t see the Youtube video but I hope it includes the part where Ryan said his name (while another contestant was still on stage!) and everyone CHEERED like there was no tomorrow! You saw or not you saw or not you saw or not!!!

    He has got the most overwhelming cheer in American Idol history!! And up till now he hasn’t been criticized yet. AT ALL. From auditions till now. NOT EVEN ONCE! Not even by Simon!!!

    Walau I leak out all my blog post stuff already.

  25. Cheesie you marry David Hernandez and I marry David Archuletta okay! Because you’re 24 (like him) and I’m 17 (like him). OKAY???

  26. Mayzhee: NO. I made up my mind already. I wanna marry David A.

  27. danny is gay thats why he looks pretty-ish!

  28. I’m soo in love with Danny Nariego. :D He’s so pretty and I love his special personality and attitude. :D

    and OMG David A. is soooooo cute OMG!

  29. gosh.. they’re all sooo.. erm.. pretty! i think danny with longer hair and more make-up can pass for a really really pretty girl lo.. haha.. and yea david a’s super cute..

  30. David Archuleta and Michael Johns are my favorite. One is cute and talented, another one is sexy and nice voice. Oolala~~~ They are the reason why I rush back early to watch AI on Tuesday night.

  31. I’ve listened to this song like a million times..David Archuleta..is to die for…

  32. Cheesie, okay la threesome.

  33. Jason Castro is my favourite, he makes me smile whenever i see that twinkle in his eyes.

  34. I WANNA MARRY ARCHULETA! xD

  35. David Archuleta will have lots of wives! OMG!

  36. Why are all pretty boys ??
    find some one like daughtry lar..

  37. Blog Hopper

    Hi There. I’m blog hopping.

  38. archie is hott lahh !
    he made it to the final 2 but lost to cook
    SO SAD D=

  39. fantastic! i’ve made my own journal

  40. Collection of some of your personal information is essential for completion of some of the functions and activities of this Website. We will, if it is reasonable or practicable to do so, also collect your personal information directly from you. For instance, the collection of your personal information may happen when you[url=http://www.86148.org]ebook[/url].

  41. Hi All. I am looking for performers from all over the world for my website. All you need is a computer, webcam, and have some free time. Make some extra money. There is also a none-nude category. If you interested Send me a message at webchatx.co.uk..

Leave me a cheese

Hi, I'm and my email is . Please link my name back to my .