Monthly Archives / December 2012

On Bella TV!

December 31, 2012 in Commercial Break 11 Cheesed

After blogging about Olay Regenerist 10 Minute Witness, Aud and i actually had a shoot together, to document the whole 10 minute witness process on video! Will upload it in this post! Taken in my house. This is actually a picture of me taking a picture of my TV screen. And Audrey is very concerned […]

Read this

EMODA December

Hello guys! As usual, one of the first things i did when i arrived in Japan is to shop in my favorite brand! This is how much i bought lol. The previous time i traveled to Japan i left all my outers there (since i won’t need them in Malaysia). Then i thought when we […]

Read this

Nice skin for the Big Day!

December 30, 2012 in Commercial Break 27 Cheesed

Some of my Japanese friends were quite shocked that i didn’t bother to do any beauty preparations for the Big Day. Apparently before the wedding everybody spend a crazy amount for “Bridal Esthe” (beauty treatment for brides-to-be, i didn’t even know such thing exists.), and some target to lose like 10KG in a month wtf. […]

Read this

La Bella

December 28, 2012 in Commercial Break 5 Cheesed

One thing the #addiction always enjoys is of course fashion! We always love to wear the same coordinate… Both from Foruchizu, The one Aud is wearing is what i called an Ice Cream dress haha!   We also love wearing matching colors!   And just before i left for Japan we had one last #addiction […]

Read this

Marry Christmas

December 26, 2012 in Happenings 40 Cheesed

was exactly what i did lol. Was slightly worried that it would turn into a nightmare before Xmas but everything went really well! There was even snow JUST FOR US. This was the best pic i took of the snow. But in real life it is really something like this: I must admit i was kinda more excited […]

Read this

One More Day

December 23, 2012 in Senti-Emmental 57 Cheesed

I’m quite glad the world didn’t end and that i didn’t “spend all my saving on Kobe beef before i die” as i loudly announced. Which also means i will be having my wedding ceremony in Japan, assuming the world is staying alive for just another day. Yay! So our small and simple church ceremony […]

Read this